Wdrożenia i szkolenia z enova 365
Program enova365 to elastyczny i skalowalny program księgowy dający doskonałe możliwości w zakresie raportowania i kontroli biznesu, rekomendowany dla organizacji różnej skali i branż. Enova365 to oprogramowanie ERP – co oznacza, że jego celem jest zintegrowanie wszystkich procesów zachodzących w organizacji. Enova365 wspiera usprawnienie procesów w całej firmie i pozwala na lepszą kontrolę pracy w poszczególnych jej działach. Korzystając z programu enova365 możemy zarówno używać poszczególnych modułów działających samodzielnie, jak i mieć łatwy dostęp do informacji wszystkich współpracujących modułów dzięki wspólnej bazie danych. Program enova365 to kompleksowe narzędzie wspierające firmę we wszystkich obszarach działania i procesach biznesowych – Enova wspiera rozwój firmy i rozrasta się wraz z nią.
Grupa Vattax oferuje wsparcie w zakresie wdrożenia systemu enova365. Prowadzimy też szkolenia z enova365 dla pracowników dotyczące sprawnej obsługi systemu.
Nasza oferta:
- Wdrożenie enova365,
- Szkolenia enova365 dla pracowników,
- Wsparcie serwisowe enova 365.
Oferujemy usługi wdrożeniowe, szkoleniowe i serwisowe w zakresie enova. Warszawa i Kraków to miasta z naszymi oddziałami, co pozwala nam docierać do klientów w całej Polsce. Członkiem grupy Vattax jest firma będąca ekspertem w zakresie programu enova, autoryzowany partner Warszawa, prowadząca wdrożenia i szkolenia firm zainteresowanych programem enova365.
Dlaczego my?
Zawsze dążymy do pełnej satysfakcji każdego klienta. Nasz zespół to osoby z doświadczeniem w doradztwie, wdrożeniach i koordynacji projektów branży księgowej i kadrowo-płacowej. Dzięki temu jesteśmy w stanie dobrze rozumieć potrzeby klienta. Nasi pracownicy będą służyć wsparciem w czasie konsultacji, kompleksowego wdrożenia systemu enova, szkolenia i bieżącego wsparcia serwisowego. Każde nasze działanie poprzedzają szczegółowe analizy. Dedykowane i indywidualnie dobierane rozwiązania znacząco poprawiają wydajność organizacji.
Co oferujemy?
Rekomendowany plan działania przy wdrożeniu systemu:
- Prezentacja, czym jest system ERP enova365,
- Analiza potrzeb klienta,
- Przedstawienie wariantów realizacji,
- Przygotowanie oferty,
- Analiza przedwdrożeniowa,
- Przygotowanie infrastruktury,
- Wdrożenie systemu,
- Szkolenia dla pracowników,
- Bieżące wsparcie.
Zapoznaj się z naszymi usługami:
Wskaźniki i raporty w miejscu pracy
W systemie enova365 BI masz wygodny dostęp do wskaźników w miejscu swojej pracy – na listach oraz w zakładkach formularzy.
- możesz umieścić raporty w formie tabel bądź wykresów
- możesz tworzyć wskaźniki oraz raporty z dowolnego obszaru (licencja firmowa) lub z konkretnego modułu
- Wskaźniki oraz raporty mogą zawierać dane całościowe lub sparametryzowane.
Domeny – widoki SQL
Warstwą analityczną modułu BI są tak zwane domeny – w praktyce to widoki baz danych SQL, które użytkownik może tworzyć bez znajomości języka SQL.
- możesz dodawać różne źródła danych, łączyć je, wybierać pola czy definiować warunki
- stworzona domena może służyć jako podstawa do generowania wskaźników lub raportów
- stworzone dane odczytuj w łatwy sposób za pomocą zewnętrznego narzędzia analitycznego – MS Excel lub Power BI.
Współpraca z narzędziami zewnętrznymi
Narzędzia BI możesz zintegrować z dowolnym, zewnętrznym narzędziem do wizualizacji danych np. Power BI
Pełne informacje
Użytkownik korzystający z BI systemu enova365 ma dostęp do danych analitycznych – na bieżąco, w różnych miejscach systemu oraz poza nim.
- jedna licencja pozwala korzystać z systemu wielu użytkownikom
- możesz dostosowac wizualny wygląd panelu do swoich potrzeb
- dzięki systemowi masz łatwy dostęp do danych
Rekomendowany plan działania przy wdrożeniu systemu:
- Prezentacja systemu ERP enova365
- Analiza potrzeb klienta
- Przedstawienie wariantów realizacji
- Przygotowanie oferty – przy części wdrożeń po analizie przedwdrożeniowej
- Analiza przedwdrożeniowa
- Przygotowanie infrastruktury
- Wdrożenie systemu
- Szkolenia dla pracowników
- Bieżące wsparcie
Wybierając program enova365, klient sam wybiera moduły, których obecnie potrzebuje. Przy planowaniu wyboru modułów należy wziąć pod uwagę wielkość przedsiębiorstwa, mobilność pracowników i ich preferencje. Wraz z rozwojem firmy istnieje możliwość rozszerzania systemu enova365 o nowe moduły bądź wprowadzenia zmian w modelu dostępu. Sprawia to, że system enova365 zostaje idealnie dopasowany do potrzeb firmy i może się rozwijać wraz z nią. Jeśli prowadzisz firmę o złożonej strukturze, pomożemy Ci w integracji narzędzi, danych i komunikacji w poszczególnych częściach firmy, aby usprawnić kontakt z klientami i procesy biznesowe.
Enova365 ERP zwiększa efektywność pracy również dzięki przyjaznemu dla użytkownika interfejsowi. Program księgowy enova 365 jest nie tylko zintegrowany ze środowiskiem Microsoft Office, jest też na bieżąco uaktualniany pod kątem zgodności z obowiązującym prawem i przepisami. Współpracuje z programem Płatnik oraz rejestratorami czasu pracy (RCP). Obsługuje elektroniczne wyciągi bankowe, usprawnia kontrolę nad realizacją budżetu, a także pozwala na dostęp do informacji na temat działań i wyników finansowych firmy. Istnieje również możliwość integracji programu enova365 z popularnymi aplikacjami wykorzystywanymi w przedsiębiorstwach, np. programami do zarządzania produkcją lub systemami obiegu dokumentów.
Przykładowe funkcjonalności wybranych modułów enova365 wspierające Twoją firmę:
Moduł BI – wskaźniki i raporty w miejscu pracy
Jedną z korzyści stosowania enova365 jest fakt, że w module enova365 BI masz wygodny dostęp do wszystkich najważniejszych wskaźników w miejscu swojej pracy. Znajdują się one na listach oraz w zakładkach formularzy.
- Raporty w formie tabel bądź wykresów,
- Wskaźniki oraz raporty z dowolnego obszaru lub modułu (licencja firmowa),
- Wskaźniki oraz raporty z danymi całościowymi lub sparametryzowanymi.
Warstwą analityczną modułu BI są tak zwane domeny – w praktyce to widoki baz danych SQL, które użytkownik może tworzyć bez znajomości języka SQL.
- Można dodawać różne źródła danych, łączyć je, wybierać pola lub definiować warunki,
- Stworzona domena może służyć jako podstawa do generowania wskaźników lub raportów,
- Dane można odczytywać w łatwy sposób za pomocą zewnętrznego narzędzia analitycznego – MS Excel lub Power BI.
Narzędzia BI można zintegrować z dowolnym, zewnętrznym narzędziem do wizualizacji danych, np. Power BI.
Moduł enova365 Workflow
Wdrożenie modułu Workflow usprawni pracę w organizacji poprzez automatyzację procesów i powtarzalnych czynności. Enova365 Workflow ułatwi stosowanie w firmie procedur i zminimalizuje ryzyko błędów. Moduł pomoże też przyspieszyć przepływ dokumentów między poszczególnymi działami, a także umożliwi pracownikom szybki wgląd w dowolne dokumenty. Dzięki Workflow kontrola terminów realizacji zleconych zadań stanie się łatwiejsza.
Główne funkcjonalności modułu enova365 Workflow:
- Definiowanie procesów, w których dokumenty, informacje lub zadania są przekazywane między uczestnikami procesu,
- Automatyzacja codziennych czynności według zdefiniowanych procedur zarządczych,
- Informowanie pracowników o zadaniach i ich terminach,
- Kontrolowanie procesów przez osoby decyzyjne, które akceptują kolejne etapy działań,
- Eliminowanie przestojów oraz błędów.
Enova365 split payment
Mechanizm podzielonej płatności obowiązuje od 1 lipca 2018 r.
- Split payment teoretycznie jest dobrowolny, jednak może się okazać, że każdy przedsiębiorca będzie posiadał konto bankowe VAT.
- O przejściu na mechanizm decyduje nabywca, a nie sprzedawca.
- Zgodnie z informacjami w komunikacie przelewu, bank ma dzielić płatność na wartość netto i podatek VAT.
Moduł Enova Kadry i Płace – skuteczne zarządzanie zasobami ludzkimi
Enova365 Kadry i Płace – główne funkcjonalności:
- Łatwość dostosowania do zmieniających się przepisów,
- Umożliwia swobodę w definiowaniu harmonogramów czasu pracy i wynagrodzenia,
- Współpracuje z programem Płatnik i rejestratorami czasu pracy,
- Pozwala na prowadzenie kartotek pracowników,
- Pozwala definiować dowolne składniki wynagrodzenia,
- Umożliwia definiowanie indywidualnych rozkładów czasu pracy,
- Zbiera i eksportuje deklaracje podatkowe, ubezpieczeniowe i rozliczeniowe,
- Ułatwia zarządzanie zasobami ludzkimi (usprawnia system oceny pracowników, ewidencjonuje szkolenia pracowników, pomaga planować proces rekrutacyjny, itp.).
Enova365 Kadry i Płace – cena – spytaj o ofertę
Pracownicze Plany Kapitałowe
- Pracownicze Plany Kapitałowe są obowiązkowe dla pracodawcy. Grupa Vattax oferuje wsparcie we wdrożeniu i prowadzeniu PPK. Pracownicze Plany Kapitałowe to system długotrwałego oszczędzania, którego celem jest gromadzenie środków pieniężnych na poczet przyszłych emerytur.
Najistotniejsze są 3 elementy wdrożenia PPK:
- Analiza przedwdrożeniowa,
- Wybór instytucji finansowej,
- Wpłaty i bieżące utrzymanie programu PPK.
Enova365 Warszawa – spytaj o ofertę
Przepisy:
Ustawa z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw
https://www.podatki.gov.pl/
http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20180000062
http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp//WDU20180000062/T/D20180062L.pdf
Spytaj o usługi
Bibliografia:
Ustawa z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf//DocDetails.xsp?id=WDU20180002215
https://www.mojeppk.pl/
https://www.enova.pl/